Veel gestelde vragen

Heb je een vraag aan GaiaZOO? GaiaZOO krijgt dagelijks veel vragen binnen. De meest gestelde vragen staan daarom hieronder.


flamingo

RESERVEREN

Is GaiaZOO open?

In verband met de aangescherpte maatregelen die de overheid heeft aangekondigd zal GaiaZOO van 15 december tot en met 27 april sluiten. Via onze website en social media kanalen zullen wij jullie blijven informeren over het verloop van de maatregelen voor GaiaZOO.

Neemt GaiaZOO deel aan de testdagen van 'Testen voor Toegang'? En hoe kan ik mij aanmelden om tijdens de testdagen het park te bezoeken?

Nee, GaiaZOO neemt niet langer deel aan 'Testen voor Toegang. Meer info vind je hier

Ik heb al een GaiaZOO-ticket aangeschaft, wat kan ik het beste doen?

Als je een GaiaZOO-ticket op datum hebt aangeschaft met geldigheid tussen 15 december en 27 april ontvang je van GaiaZOO bericht. Je kunt GaiaZOO op een ander moment alsnog bezoeken.

Jouw tickets blijven geldig, echter zul je de bezoekdag moeten laten wijzigen. Op het moment dat het duidelijk is wanneer GaiaZOO haar poorten weer mag openen, ontvang je van ons een mail.

Daarna kun je contact opnemen met onze ticketpartner Global Ticket voor het wijzigen van je bezoekdag. Dit kan via Tel. 020-2442877 of ticketsupport@GaiaZOO.nl. Of vul het formulier in op deze supportpagina: https://tickets.gaiazoo.nl/ticketsupport.

Heb je tussen 15 december en 27 april een actieticket gekocht via een ander kanaal dan de GaiaZOO ticketwebshop?

1. Neem met de actiepartner contact op in verband met vragen over het aangekochte toegangsticket.

2. Wil je een tijdslotreservering van datum veranderen? Op het moment dat het duidelijk is wanneer GaiaZOO haar poorten weer mag openen, ontvang je van ons een mail.

Neem vervolgens contact op met onze ticketpartner Global Ticket via Tel. 020-2442877.of ticketsupport@GaiaZOO.nl. Je kunt ook het formulier invullen op onze supportpagina: https://tickets.gaiazoo.nl/ticketsupport

ABONNEMENTSVRAGEN

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Kan ik verlengen?

Met een GaiaZOO-abonnement steun je de dierentuin. Verlengen kan altijd via Mijn.GaiaZOO.nl

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?

Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account aanmaken, waarna je zelf bepaalde persoonsgegevens kunt wijzigen.

Wanneer loopt mijn GaiaZOO abonnement af?

Je kunt via Mijn.GaiaZOO.nl eenvoudig een eigen account aanmaken, waarna je de geldigheid van je abonnement kunt checken. Hier is ook de einddatum van het abonnement van jou en eventueel je gezinsleden terug te vinden.

Ik ben abonnementhouder en ik moet mijn pasje nog ophalen.

In je eerder ontvangen bestelbevestiging vind je, je abonnementsnummer. Met dit nummer kun jij een datum en tijdslot reserveren voor een bezoekdag. Op je bezoekdag neem je zowel je bestelbevestiging als je tijdslotreservering mee naar de abonnementenkassa. Hier ontvang je een pasje en kun je direct de dierentuin bezoeken. Let op: het is dus niet mogelijk om zonder tijdslotreservering naar GaiaZOO te komen.

Meer vragen over je abonnement?

Alles over je abonnement vind je op deze pagina.

Overige vragen?

Voor overige vragen kun je contact opnemen via +31 (0)45 567 60 70 of via info@GaiaZOO.nl

Deel deze pagina

Je wordt binnen 3 seconden doorverwezen naar GaiaZOO