Veel gestelde vragen over je GaiaZOO abonnement

Heb je een vraag over (het afsluiten van) je GaiaZOO abonnement? Misschien vind je het antwoord hieronder!


Veel gestelde vragen

ACTIEVOORWAARDEN & PRAKTISCHE VRAGEN

Mijn abonnement verloopt niet tijdens de actieperiode maar later. Kan ik toch mijn abonnement verlengen tegen het actietarief?

Het is absoluut mogelijk om een nog lopend abonnement tegen het actietarief te verlengen. Je abonnement wordt vanaf de datum dat het verloopt met 365 dagen verlengd. 

Wat houdt de 365 dagen garantie in?

In 2021 verstrekken wij een 365 dagen coronagarantie. Mocht GaiaZOO in de toekomst de poorten tijdelijk moeten sluiten, dan kun je ervoor kiezen om de gemiste dagen aan de afloopdatum van je abonnement toe te laten voegen. Ook blijft de optie bestaan om GaiaZOO te steunen en van deze compensatie af te zien. Je bent zo gegarandeerd van 365 dagen onbezorgd en veilig bezoek aan GaiaZOO.

Ik wil mijn abonnement verlengen tegen het actietarief, maar ben een jaar of langer geen abonnementhouder geweest. Is dit mogelijk?

Het is alleen mogelijk om een abonnement te verlengen indien het nog actief is, of in ieder geval niet langer dan een maand verlopen is. Gegevens van mensen waarvan het abonnement is verlopen, kunnen in de meeste gevallen opnieuw geactiveerd worden bij de aanschaf van een nieuw abonnement aan de kassa. Let op: de nieuwprijs is van toepassing op dit abonnement. 

Mijn kind is jonger dan 3 en heeft nog geen pasje. Wat moet ik doen?

Kinderen van 0 t/m 2 jaar kunnen bij de kassa kosteloos een abonnement voor de allerkleinste afsluiten. Meld je bij de kassa.

Ik heb online een abonnement of abonnementsverlenging afgesloten. Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen en wat moet ik doen?

De mogelijkheid bestaat dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd of dat de bevestigingsmail in je spamfolder of ongewenste berichten map is binnengekomen. Is het bedrag van je aankoop van je rekening afgeschreven? Dan kun je telefonisch contact met GaiaZOO opnemen via (0031) (0)45-567 60 70 of via info@gaiaZOO.nl.

Ik wil graag weten wanneer mijn abonnement verloopt. Waar vind ik deze informatie?

Via Mijn.GaiaZOO.nl kun je inloggen op je persoonlijk profiel in jouw "Mijn GaiaZOO Omgeving" en je persoons- en abonnementsgegevens inzien, waaronder de afloopdatum van je abonnement(en). Het wijzigen van je persoonsgegevens kan ook via dit profiel.

Ik heb een abonnement of abonnementsverlenging afgesloten of ben dit van plan. Wat is de ingangsdatum van het abonnement.

Bij het afsluiten van een nieuw GaiaZOO abonnement is de datum van afsluiten tevens de ingangsdatum. Bij het afsluiten van een abonnementsverlenging wordt het nog lopende abonnement verlengd met 365 dagen, vanaf de dag dat het abonnement afloopt. 
Bij een cadeauvoucher voor een nieuw abonnement heeft de begunstigde vanaf het aankopen van de voucher een jaar de tijd om deze te verzilveren aan de kassa van GaiaZOO. 
Bij de abonnementenactie-cadeauvoucher voor een abonnement dient de begunstigde vóór 1 februari 2021 de cadeauvoucher bij de entreekassa te hebben verzilverd.

Ik heb online een abonnement of abonnementsverlenging afgesloten of ben dit van plan. Hoe kom ik in het bezit van mijn persoonlijke GaiaZOO abonnementspas? Moet ik bij mij eerste bezoek aan GaiaZOO een pasfoto meenemen?

Bij een verlenging hoef je niets te doen. Je huidige abonnement wordt met 365 dagen verlengd en je huidige pas kun je blijven gebruiken.

Bij een nieuw abonnement: Het door jouw online aangeschafte abonnement is ingegaan vanaf de aankoopdatum. Rekeninghoudend hiermee, dien je op de eerstgeplande bezoekdag een tijdslot te reserveren met het abonnementsnummer uit de bevestigingsmail, die je is toegestuurd. Deze bevestigingsmail doen je te tonen aan de entreekassa. Dit mag je zowel op je mobiele telefoon als uitgeprint laten zien. Je hoeft géén pasfoto mee te nemen: wij maken ter plekke een foto voor op de abonnementspas. Je ontvangt de pas vervolgens direct.

Ik wil voorafgaand aan ons eerste bezoek het online aangekochte abonnement verzilveren aan de kassa en de abonnementspassen laten printen, maar niet alle gezinsleden die een online abonnement hebben aangekocht kunnen zich die dag melden aan de kassa. Hoe verloopt het verzilveren verder?

Het is geen probleem als niet iedereen meekomt. Wij kunnen voor de overige personen later het pasje via de reguliere stappen aanmaken.

Is een GaiaZOO abonnement persoonsgebonden?
Ja, een jaarabonnement is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

EEN JAARKAART ALS CADEAU


Hoe kan ik een jaarkaart of een dagticket aankopen om cadeau te doen aan iemand anders?

Je kunt online een cadeaukaart voor een dagje of een jaar GaiaZOO aankopen. Je ontvangt een voucher om cadeau te doen. Kijk voor meer informatie op GaiaZOO.nl/Cadeau.
1. Cadeauvoucher dagticket: je ontvangt een giftcard die door de ontvanger online kan worden ingewisseld. Giftcards zijn geldig tot een jaar na aanschaf.
2. Cadeauvoucher abonnement: je ontvangt een voucher welke bij de GaiaZOO kassa kan worden ingewisseld (dit geldt voor zowel nieuwe abonnementen als verlengingen). Combineer het inwisselen van je voucher met een bezoekje aan GaiaZOO! Reserveer hier je datum en tijdslot voor een GaiaZOO-bezoek.

Kan ik het abonnement van iemand anders verlengen? Ook als diegene niet op hetzelfde adres woont als ik?

Je kunt het beste via de cadeauwebshop een cadeauvoucher aanschaffen. Controleer s.v.p. zelf vooraf of de begunstigde in het bezit is van een actief GaiaZOO abonnement om te voorkomen dat er tijdens het verzilveren van de cadeauvoucher bij de kassa bijbetaald moet worden. Helaas mogen wij dit vanwege privacyredenen niet voor je opzoeken. 

Kunnen wij als vereniging of bedrijf ook abonnementen afsluiten als kerstcadeau voor ons personeel?

Wat is mogelijk! Je kunt hiervoor contact met GaiaZOO opnemen via reserveringen@GaiaZOO.nl

INLOGGEN & PERSOONSGEGEVENS

Als ik de profielgegevens van mijn kind wil inzien, hoe kan ik dan het beste inloggen in het klantportaal van GaiaZOO?

Indien één van de ouders ook abonnementhouder van GaiaZOO is en deze ouder op hetzelfde adres woont als het kindje, kan er via de ouder worden ingelogd op het klantportaal. Indien dit niet het geval is, kan een ouder of verzorger toch inloggen. Houd er rekening mee dat het systeem de adresgegevens van deze ouder of verzorger dan koppelt aan het kind. Dit kan achteraf aan de kassa van GaiaZOO worden gewijzigd. Men dient meerderjarig te zijn om een profiel aan te maken op  Mijn.GaiaZOO.nl, dus een kind kan nooit zelf inloggen.

Ik kan niet inloggen, omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben geraakt. Wat moet ik doen?

Maak dan gebruik van de optie: ‘wachtwoord vergeten’. Je kunt hetzelfde e-mailadres invoeren om een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar dat mag ook een ander e-mailadres zijn.

Mijn e-mailadres of adres is gewijzigd. Moet ik dit doorgeven? Hoe kan ik deze wijziging(en) het beste doorgeven?

Wijzigingen van persoonsgegevens kun je aanpassen door online in te loggen op je persoonlijke profiel via Mijn.GaiaZOO.nl. In dit profiel kun je direct je gegevens wijzigen.

Tijdens het invullen van mijn telefoonnummer in mijn profiel op mijn.gaiazoo.nl krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer niet bestaat. Wat moet ik doen?

Het invoeren van je telefoonnummer is niet verplicht. Later kan het telefoonnummer alsnog worden toegevoegd. Mocht je tijdens het aanmaken van je profiel problemen ondervinden, neem dan contact op met onze bezoekersservice via (0031) (0) 45 567 60 70 of info@GaiaZOO.nl

Hoe licht ik GaiaZOO in wanneer er sprake is van overlijden van de abonnementhouder?

De resterende looptijd van het abonnement van de overledene, mag door iemand anders worden overgenomen. Indien de betreffende persoon al een lopend abonnement van GaiaZOO heeft, verlengen wij zijn/haar abonnement met de resterende looptijd. De persoon die de resterende termijn overneemt, mag zich bij de entreekassa van GaiaZOO melden. Men dient mee te nemen: het abonnementspasje van de overleden persoon en een overlijdensverklaring.

ABONNEMENTSVOORDELEN

Welke parken kan ik met een GaiaZOO-abonnement met korting bezoeken?

Je vindt hier een volledig overzicht van de voordelen en de bijbehorende voorwaarden.

Ik heb gebruik gemaakt van het online afsluiten of verlengen van mijn abonnement. Hoe kom ik in het bezit van de bijbehorende Voordeelfolder?

Je hebt dit jaar geen voordeelfolder nodig. De partners, de voordelen en de voorwaarden worden gecommuniceerd op de website. Kijk altijd van te voren op onze website /abonnement/voordelen-voor-vrienden-in-2021/ welke voorwaarden er gelden bij onze partners. Het aanbod kan regelmatig wisselen, dat maakt het extra leuk om deze pagina regelmatig te bezoeken!

Zijn de voordelen die ik ontvang bij mijn abonnement in 2021 alleen voor mijzelf geldig of kunnen niet-abonnementhouders hier ook gebruik van maken?

Deze voordelen zijn enkel geldig voor de abonnementhouder. Een abonnementspas is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

Ik wil een partner-attractie met korting bezoeken. Wat moet ik meenemen en wat zijn de voorwaarden?

Je dient je geldige abonnementspas mee te nemen bij een bezoek aan een partner-attractie. Kijk van te voren altijd op de website of er aanvullende voorwaarden gelden: Gaiazoo.nl/abonnement/voordelen-voor-vrienden-in-2021/

Wat houdt de introduceekorting in? Hoe kan ik hier gebruik van maken? Wat zijn de voorwaarden die gelden als ik gebruik wil maken van de introduceekorting.

De abonnementhouder kan alleen online de introduceetickets meebestellen en dienen direct betaald te worden. Je ontvangt in het betreffende kalenderjaar onbeperkt 50% korting op het reguliere kassatarief voor maximaal 4 personen (of introducés) per bezoekdag.
De geldende kassatarieven kun je terugvinden op onze website: /bezoekers/plan-je-bezoek/prijzen/
De korting is niet te combineren met andere acties/kortingen.
De GaiaZOO abonnementhouder dient samen met de introducé(es) het park te bezoeken. Het is dus niet mogelijk om je abonnement mee te geven aan een introducés die zonder jou het park met korting wil bezoeken. 

Hoelang is mijn GaiaZOO abonnement geldig? Mag ik GaiaZOO met mijn abonnement onbeperkt bezoeken?

Het jaarabonnement is 365 dagen (en in geval van een schrikkeljaar 366 dagen) geldig. Men mag in deze periode onbeperkt het park bezoeken. In geval van evenementen en activiteiten, georganiseerd door GaiaZOO, staat in de evenementenkalender beschreven of abonnementhouders wel of niet kosteloos kunnen deelnemen.

Geldt er voor GaiaZOO abonnementhouders een gunstig parkeertarief om te parkeren op de algemene bezoekersparkeerplaats van GaiaZOO? Wat zijn de mogelijkheden en voorwaarden?
Voor abonnementhouders is er op vertoon van hun geldige abonnementspas aan de entreekassa van GaiaZOO, een parkeerticket verkrijgbaar voor € 5,- per keer of een parkeerstrippenkaart a € 35,- voor 10x parkeren tegen een tarief van € 3,50 per keer. Deze parkeerstrippenkaart is te gebruiken zolang uw abonnement loopt. 

ALGEMENE VRAGEN

Hoe meld ik me aan voor het ontvangen van de GaiaZOO nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief via onze website of door in te loggen op je persoonlijke profiel via Mijn.GaiaZOO.nl en je voorkeuren aan te geven.

Mijn vraag staat niet tussen de veel gestelde vragen. Waar kan ik met mijn vraag terecht?

Stel je vraag telefonisch via (0031) (0)45 567 60 70 of per e-mail via: info@GaiaZOO.nl 

Deel deze pagina

Je wordt binnen 3 seconden doorverwezen naar GaiaZOO